MIN HELG.

fredag: jag träffa vanessa vid roslagsnäbsy, ren olyckshändelse och jag
drog med mig henne till brottby, vi va där ett bra tag och drog vid halv 11 tiden
och vanessa åkte direkt hem och jag hem till mig, somnade tidigt..va skit trött.

lördag: skulle egentligen ha mött upp saga vid roslagsnäsby men missa den
första bussen så fick ta nästa och vid den tiden hann saga åka till vaxholm,
vi tog bussen tillbaka direkt när hon kom och sedan drog vi till brottby va där
och hon drog vid halv 8 typ, eller juste senare..jag va kvar med alla andra
och sov därefter hemma hos tova, vi drog vid 12 tiden. juste, jag fick
en skit hård boll i bakhuvudet då, gjorde inte ont, hann ju föfan inte reagera.
men nu är jag cp rädd för bollar. misstolka inte..

söndag: vaknade upp hemma hos tova, va i brottby ett tag med ralle, fabbe,
frippe & alexandro..va väl kul, ja sen drog jag tidigt för att träffa min lillasyster
och när jag sitter på vaxholms bussen så är hon i täby, jaja hon kommer väll snart.

vilka fan orkade läsa det här ? ;O tråkigt ju.

förlåt men tog inga bilder, glömde totalt bort det.. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0