MITT RUM.

det va någon som undrade ifall jag kunde ta lite bilder på mitt rum,
så jag städa lite snabbt men orkade inte bädda sängen för det gör jag aldrig,
så den får ni se obäddad, haha :) pussar !

min garderob..ena dörren som ni ser är tom..den tog jag bort..den va jobbig.


inne i min garderob..ni får vända på huvudet


några väskor, har dom andra i hallen..


mitt smink, har annat i lite lådor ..


min stora säng som är obäddad..


värmeskydd, plattång, hårfön, kam & mobil..typ allt i mitt liv + dator dåra :)


några av mina skor..typ dom rödgröna använder jag typ på julafton, uggsen använder jag nu
ballerina ibland, & det finns andra skor..ute i hallen



där har ni sett lite av mitt rum, har mer saker men saker jag inte orkar visa !
flyttar ju ändå om 2 månader.

Kommentarer
Postat av: E M M I E

jag skulle döda för den bruna väskan :o <3

2010-10-10 22:11:48
URL: http://festix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0