ORIENTERING.



hur fan ska jag kunna klara det här ? imorrn har vi orientering, hela skolan!
och hur fan ska jag kunna klara det utan jennifer ? det va alltid hon och jag
ute i skogen och vi va två som gick vilse..och elise dåra men elise sa alltid :
följ vattnet för då kommer vi hitta till rätt, men fuck not vi kom alltid en halv
timma tidigare än elise, en timma efter att vi hade slutat, haha men fan och
nu går ju inte jennifer i min skola så hur ska jag klara mig med elise ?
haha fan heller, jag kommer dö där ute i skogen, och vad fan ska jag ha
för skor ? oh shit, fuck också det har jag inte tänkt på, och vad fan ska jag
ha för kläder ? har inga "riktiga" idrottskläder..nu tror ni att jag överdriver
med den här texten men det sorgliga är att allt jag skriver just nu är sant,
haha jag är fail.

mobilen ska vara på full laddning ! men juste fan, jag kommer ju vara mitt ute
i ingenstans så ah, ingen täckning såklart, haha jag och skogen funkar inte ihop !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0