sista gången jag säger det.

nu blir jag så otroligt lessallt och alla, alla ni som försöker sabba mitt och ralles
förhållande, ni kan dra åt helvete. pga er så är det pause mellan ralle och mig, och ni
fattar inte hur jävla svårt det är. jag har fått problem med allting nu. ni sitter och säger
en massa jävla saker till ralle som inte ens är i närheten av sanning, fattar ni hur jävla
mkt ni förstör eller ? ralle betyder världen för mig, och förlorar jag honom pga er så
kommer ni ångra er som fan, tro mig. alla snackar om det och seriöst, den som starta
det här jävla ryktet kan säga det till mig, ist för att säga det till alla andra och tro att
det är sant, prata med mig innan och kolla om det är sant iallafall. jag kan säga redan
nu att det INTE är sant, inte sant inte sant inte sant, få in det i era huvud & försök
att fatta någonting, jävla patetiska människor ni är. och förresten,
SLUTA SNACKA OM DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0