sista inlägget för idag

ska hoppa in i duschen (stavas det så?) nu och sedan måste jag fixa
mitt rum lite, fan har no prov imorrn och jag har inte ens öppnat boken..
bra jobbat steffie, jag får väll be om att få göra det någon annan dag ;O
och jag skulle ha spanska & so prov idag, men stannade hemma "sjuk",
fan vad jag kommer efter i skolan nu, 3 fucking prov..jaja får väll göra
dom nästa vecka..får skylla mig själv ! men annars går det faktiskt
bättre i skolan, nej men vi hörs mer imorrn, kanske hinner blogga
innan jag drar till idrotten på morgonen ! pussar,

skulle inte tacka nej till det här..

Kommentarer
Postat av: nattha

okej, mys.

Nä ska iväg med min mamma på ett födelsedags party hos min kusins mamma :)

själv då?

Kram

2010-10-22 02:13:05
URL: http://alltidnathaliiee.blogg.se/
Postat av: sarah

sv: tackar! jo tack det är bra med mig! hur är det själv? :)

2010-10-22 10:02:31
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback