SVAR PÅ TAL - MIN BLOGG.

Varför har du skaffat en ny blogg som verkar vara så himla komplecerad?
Nu har du ju två liksom, varför inte bara nöja dig med den du har?
Varför två och inte bara en????????????

svar : ja jag kan hålla med om att det ser komplicerad ut, men jag är bara trött
på att blogg.se är cp hela tiden och att det inte funkar att lägga ut bilder ibland och
sånt & jag vet att jag inte är den ända..men varför verkar den komplicerad för dig ?
det ända du behöver göra är att skriva in
http://steffus.devote.se och sedan är du
inne och kan fortsätta som vanligt..? haha. om jag byter blogg så byter jag blogg,
min blogg & mina regler, lev med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0