VILKEN JÄVLA KVÄLL.

fan vilken kväll, hänt så jävla mycket..kom nyss hem med vanessa.

jag kan ta det här i korta meningar,
jag hoppar av bussen och en viss person skriker åt mig, jag lyssnar inte.
jag träffar massa kompisar och hälsar på dem, går vidare till haket.
jag träffar lite mer människor där
jag failar som fan vid en kulle, haha seriöst, ni skulle dö av garv om ni va med.
jag träffar linnea..fin människa.
jag förlorar lite vänner..men klarar mig.
jag bråka med ralle, men det löste sig.
jag vänta på bussen i 50 minuter med nessa & en mus och sen kom den.
jag hoppa på bussen och vänta i roslagsnäsby i 40 min på bussen
jag hoppa på bussen 01.19
jag och vanessa är hemma nu, ska äta goooodis


Kommentarer
Postat av: nordin '

DU är en FIN människa,

en OTROLIGT fin.

2010-10-10 09:39:38
URL: http://lecho.blogg.se/
Postat av: Lillan

DU JA I HELGEN!

2010-10-10 17:49:21
URL: http://www.trashbylillan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback