-

ni bloggläsare gillar jag verkligen, men vissa av er, anonyma såklart är jävligt störande.
några stycken av er skriver : du byter vänner hela tiden, speciellt med bästavänner.
men seriöst ? vafan det är väll ändå mitt problem ? för det första så byter jag aldrig
mina vänner eller bästavänner så det kan ni fan inte sitta och säga, vänner ja det har jag,
vissa är 97or men det finns upp till 94/93or så seriöst, och jag sitter inte och tänker på åldern
jag vågar stå med dom utan att skämmas om man gemför med vissa, och det är sjukt patetiskt.
aja, tillbaka till bästavänner jag har några bästavänner, eller ah alla mina vänner är mina
bästavänner på ett eller annat sätt oavsett vad, jag kan säga vad som helst men dom är fortf.
mina bästavänner, och sluta sitta och skriva på nattas blogg att jag byter vänner och skit
och varför hon är vän med mig,men det är väll ändå hennes problem ? nej men ni förstår hon är ju
vän med mig för att hon hatar mig och allt, men seriöst vafan tänker ni med ?
hon är väll antagligen vän med mig för att vi är vänner ? hon är även en bästavän i mina ögon.
nu kommer någon påstå om frågestunden där folk skrev vem är din bästabästavän och jag skrev tova
och ja, det är för att hon satt brevid mig och ah, hon vet att jag har fler bästavänner.
ibland kan ni verkligen vara för mkt, seriöst..tänk innan ni skriver något.


Kommentarer
Postat av: julia

fråga gärna nått i min frågestund :) puss <3

2010-09-15 19:49:09
URL: http://littlemissjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0