BLANDAT (DEL 1)

haha, vintern 09, kommer ihåg att min ena skridsko va 36 den andra 38,
jennifer och jag, skitkul va det faktiskt !


en till bild från vintern 09, elise och jag (:


grönalund sommaren 010 med natta och tova..


jag gjorde "egen" manikyr första gången, vart lyckat !


mathilda och jag grönalund sommaren 010, älskar dig,


en av många bilder vi tog i väntan på bussen vid danderyd, love u.


en härlig bild från sommaren 010, en dag med hannah..saknar !


en bild från dagen med hannah, saknar oss gumman,


en bild på min lillasysters öga, sommaren 010 i think


en bild som elise tog på mig, typ 09 eller kanske 10, venne..


en bild på min hund chica, så otroligt söt !


en bild på mig och natta sommaren 10 , fan vad tjock jag ser ut
att vara, det är min tjocktröja ;O hoppas jag


haha random pic på mig, *asgarv*


en bild på mig och vanessa, jag va blond (; kolla min hårfärg


dom bilderna bjuder jag på nu, det kommer en del 2 sen också ;)
P U S S A R

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gillar om det du skrivit! Underhållande att se en del nyttiga saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan se om varenda dag. ;)

2010-12-02 15:48:07
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0