SÄMST UPPDATERING

men jag har vart så upptagen och kommit hem sent på kvällarna,
men jag kan iallafall berätta vad jag gjorde igår..

igår åkte jag till brottby för att träffa tova & dennis :)
träffade även ralle älskling och några andra, trevligt, skitkul va de ialalfall !
kom hem precis till idol och då kollade jag på det, sebastian krantz ägde
alla fan och så jävla söt :$ shh.. ! ja, och sen fixade jag lite andra saker och käka

idag ska jag in till stan med mathilda, hon ska köpa löshår och jag ingenting
speciellt, så vi ska käka där inne sen så drar vi till hoffmaestro vilka ska dit ? ;D
ja, och sen kanske vi slaggar för att ah, personliga skäl :)
har inte så mkt mer att säga, sämst uppdatering kommer det iallafall vara idag,
P U S S A R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0