SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

vill du träffa mig nån gång ?
svar : ja det är klart gumman (: puss

tycker du jag är dryg ?
svar : nej int alls ;)

ljuger du mkt om saker ?
svar : ge mig en anledning till det ? ;)

vilken är din favorit färg ?
svar : vit rosa svart..

favorit musik ?
svar: har ingen spec nu, har tröttnat på alla^^

går du på något ?
svar : nej, men till hösten ska jag börja på dans :)

favorit bok ?
svar : syskonkärlek, helt klart !

djurgården / aik ?
svar : hammarby, men om jag måste så aik :)

vad skulle vara din perfekta dag ?
svar : svår fråga..haha ingen aning faktiskt ^^

favorit färg ?
svar : fortf. rosa svart vit :)

vad är det längsta du har gått med en kille ?
svar: jadu..vad ska jag svara..långt (?) ;O

röker du ?
svar : ja, ...

brukar du dricka ? hur ofta isånnafall ?
svar : ja, men inte alls ofta (a)

är du tsm med nån, isf vem ?
svar : vart fan har du vart ? ja, rasmus heter han :)

är du oskuld ?
svar : nope..

är du och vanessa kusiner ?
svar : haha, aah ^^ hej till världen,

varför hänger du bara med 97or och 96or när du är 95a ?
svar :
vem har sagt att jag bara hänger med dom ? är även med äldre också
och om jag nu skulle det, inte din ensak (:

när fyller du år ?
svar : 14 december -.-

när flyttar du ?
svar : har flyttat redan, men nästa gång blir om typ 3 månader ..

vart ska du flytta ?
svar : ingen aning

favvo färg ?
svar : fortf. svart vit rosa .. :)

bästavän/bästavänner ?
svar : tova är en bästavän, men har ingen spec annars

skulle inte du satsa på bra betyg ?
svar : jo det skulle jag ?

om du fick önska dig vad du ville, vad skulle du önska då ?
svar : att jag fick fler önskningar (a)

vem va din första ?
svar : första på vadå ? förklara.

vem va din bästavän på resarö skola ?
svar : linnea typ

hur lång är du ?
svar : 1.56 typ :)

vilken är din favorit låt ?
svar : ingen spec

vem är din favorit person ?
svar : haha vilken jävla fråga xD ingen aning

vilken är din favorit färg ?
svar : fortf, rosa vit och svart ! :O

vem är din bästabästavän ?
svar : tova heter människan :D

vem är din bästavän ?
kolla upp lite :)

jag kan fortfarande ge svar på tal, så fortsätt fråga ;)

Kommentarer
Postat av: Liz

varför byter du bästa vän så ofta. ibland är det saga ibland är det natta och nu är det tova?

kommer du svara på den här frågan?

2010-09-11 23:41:22
Postat av: R e b e c c a

yeeayy ! :D

2010-09-12 10:51:04
URL: http://rebeccalovefrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback