SVAR PÅ TAL - FJORTIS ?

hahha seriöst seffy, du är en fjortis kolla på dig själv! alla dina
bilder hur du posar. om du inte hade haft en fjällräven skulle du oxå
köpt en nu. kolla bara på ditt skolfotto! om du inte kallar det fjortis,
då är ingen fjortis. fast du kan ha en poeng, du är inte en riktig fjortis.
du är bara en fet jävla wannabe! och folk som härmar dig... ingen vill vara som dig!?
kanske dina små 98 kompisar. men då ska du bara ta det som en komplimang
att dom vill vara med dig, yngre ser oftas upp till äldre. och nu skiter jag i om
du nekar den här kommentaren, efter som du alltid tar bort alla andra,
vill bara att du ska fatta att du är en liten fjortis!

svar : haha seriöst, att du orkar lägga ner tid på att skriva den här texten
och det ända du nämner är fjortis fjortis fjortis..skulle vilja veta hur du ser ut också :)
kolla på mig själv ? jag ser mig själv i spegeln varenda dag, till och med flera gånger
om dagen så ja jag har sett mig själv. haha nej jag skulle inte köpt en fjällis
för gumman eller ah gubben (?) jag ska ha en canada, haha synd att du inte fick som
du ville nu, jag har iaf råd med en sån, har du det ? :) en fet jävla wannabe fjortis ?
haha okej, då vet du inte vad en riktig fjortis är..eller wannabe dvs.
min lillasyster är 98a så nej jag umgås inte med 98or så sitt inte och skriv så,
då skulle jag lika gärna kunna gå runt med min lillasyster och hennes kompisar
men nu är det så att jag inte gör det, förresten, hur gammal är du ? haha.
kalla mig vafan du vill, tror du jag tar åt mig eller ? INTE ETT SKIT !  puss på dig !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okejdå, du umgås med 97or. Same fucking shit.

2010-09-24 17:08:54
Postat av: linnéa

Det är inte samma sak idiot.

asså till anonyma. -.- <3

2010-09-26 12:56:00
URL: http://ehos.blogg.se/
Postat av: Matilda hallenheim

Fjortis .......................

2010-09-26 17:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback