SVAR PÅ TAL - IGEN

DU BARA PLAYAR ALLA OCH PUSSAR SÄKERT PÅ ALLA ANDRA
 DU SÄGER ATT DU ÄLSKAR RASMUS ELLER VAD HAN NU HETER MEN
VAD FAN ÄR DET MED DIG ?
DU ÅKER BARA TILL BROTTBY FÖR ATT DU INTE
HAR NÅGRA ANDRA VÄNNER DIN HORA...!
FÖRESTEN DU GILLAR NOG INTE ENS RASMUS DU BARA SÄGER DET!


svar : playar alla ? vafan har du för problem, jag har aldrig playat en ända
jävel så håll käften där, säg det inte en ända jävla gång till okej ?
du kan inte ens skriva in ditt jävla namn, fegajävel.
jag älskar rasmus över allt annat det spelar ingen roll vad du tycker och tänker
jag älskar han över allt och han betyder allt för mig.
för att jag inte har några andra vänner ? för det första jag är i brottby för
att min kille och några andra vänner bor där, för det andra om inte jag hade
haft vänner så hade jag gått ensam i skolan och i vaxholm, men tyvärr jag har
vänner i vaxholm så det va lite synd att du tyckte så, hora ? haha jag har aldrig
sålt sex och kommer aldrig göra heller så hora kan du inte kalla mig.
du vet ingenting så håll bara käften din jävla fitta innan du gör mig riktigt jävla
sur, jag kan ta reda på vart du bor hur enkelt som helst, men somsagt jag tänker
inte lägga ner tid på dig. och förresten, du som inte gillar min blogg,
varför läser du den då ? ingen tvingar dig ;) puss på dig !


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha så där skrev jag också:

värför läser du min blogg igen tvingar dej till en anonym tjej på min blogg ;D fast ja vet vem det är:)

2010-09-21 00:04:27
URL: http://sheup.blogg.se/
Postat av: linnéa

du är fuck heller en hora, eller playar alls. ;O cpbarn som skrivit? ;s <333

2010-09-21 19:34:27
URL: http://ehos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback