SVAR PÅ TAL - TÖNT !

Om du inte tar åt dig, varför sitter du och svarar på kommentarerna?
 Och varför godkänner du dom inte om du inte tar åt dig? VÄX UPP!
Och säg inte att jag är patestik, och jag inte ska kommentera om
jag inte bryr mig? Kan du inte bara fatta att du är fjortis?
Du är 15år? Herregud...

svar : för att du någon gång måste få chansen att inse att jag ärligt talat
inte bryr mig om vad du skriver till mig, tar inte åt mig ett skit och nu får
du chansen att inse det, ta vara på det jävla tönt !
jag godkänner visst alla kommentarer ? har inget att skämmas över.
jag är inte fjortis & det har jag fattat..men det är ngt du har problem med.
sluta läs min blogg om du nu stör dig så jävla mkt på mig ? tänk ..
ah jag är femton :) ah herremingud :D

väx upp ? när fan ska du ta och växa upp och kunna skriva ditt riktiga
namn istället för massa skit & anonymt, det är pinsamt säger jag bara,
kan du inte stå för det du säger ? patetiska unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0