SVAR PÅ TAL - TÖÖÖNT

Gud vad elak du e. Du har varit me Natta hela helgen men skriver inget om det
men snacka skit om henne kan du. Steffie=fake

svar : haha fan vad jag garva när jag såg de här kommentaren :)
" gud vad elak du e " för det första skriver man är & gud, är du gud ?
haha sorry min torra humor men jag kan inte sluta garva haha, patetiska unge.
hahaa jag tänkte skriva om natta precis om från fredag - söndag, vad jag gjorde
då men, ja nu kom du med kommentaren så jag kan lika gärna bertätta nu, ^^'
snacka skit ? ah det kan jag om henne, ah dt har jag gjort, & det vet hon om,
jag erkänner om jag gjoirt ngt, märker att du aldrig har snackat skit om någon
* host * , steffie = fake, haha hur gammal är du egentligen gumman ?

ah juste, fredags va jag med natta på haket och grymt roligt va det,
men hon dissa mig rätt mkt så jag va med massa andra som ralle dennis
saga tova fanny kevin adde och några andra, jaa det va najs iallafall (:
sen vid halv ett va jag och natta hemma hos mig & va skit trötta så vi snackade
ett tag och sedan somnade.. eller ah jag vaknade otroligt många gånger under
natten, sen gick vi upp vid 9 tiden, hon drog vid halv ett och jag va kvar hemma,
fixade mig och så..

på lördagen så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, va på haket igen iallafall ^^
kommer inte ihåg ifall jag slaggade hemma eller om jag sov hos någon ;S

söndagen alltså igår, ja då va jag med saga & nico, najs va det iallafall.
vi träffade ralle, frippe :) ja det va det,
V A R S E G O D !

P U S S A R -
har någon märkt vem det är som härmar mig med det här ? ;) mohhahahaha.

Kommentarer
Postat av: Lill..

vem som härmar dig med vad? frågestund? är det du som kom på det? lol lol lol. du är haahahaha FAAAKEEE

2010-09-20 20:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0