Dag 3 - 10 saker jag älskar.

(tidinställt inlägg)

- jag älskar mina vänner
- jag älskar min pojkvän 
- jag älskar mina mobiler
- jag älskar min dator
- jag älskar musik 
- jag älskar min hund
- jag älskar långt hår
- jag älskar glass 
- jag älskar min pojkväns säng
- jag älskar min plattång

Ditt namn - Stephany Någonting du vill att alla ska veta - hm..kommer inte på ngt En vän du älskar - Mathilda Westlund Någonting du vill ändra i världen - oj..ska jag rabbla upp allt ? En dag du alltid kommer att minnas - många dagar.. Någonting du ser fram emot -  vet faktiskt inte :/ En vän som vet mer om dig, än någon annan - Lillan Schaffert ÄRLIGHET Har du sagt hora till en lärare  -  yes Röker du  -   ja, Snusar du  -  lite grann förut, Dricker du  -  om jag har dricka, ja. Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog  -   nope. Tar du droger  -  hatar sånt. Känner du någon som tar/tagit droger  -  ja, vilket är synd. Har du svikit någon   -  m. Har du tänkt tanken att mörda någon  -   ah men skulle aldrig göra det FRAMTID Vill du ha barn  -   inte just nu iaf, Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium  -   med 9 ig, knappast Vill du gifta dig och med vem  -   ingen aning Finns det någonting du vill göra innan döden  -   det finns mycket KÄRLEK Tar du kärleken på allvar   -    absolut Tror du på kärlek vid första ögonkastet   -   är inte säker på det Tror du någon kan leva med samma person i resten av ditt liv  -   klart Är du singel  -  nej, Vill du vara tillsammans med någon  -   jag är redan tillsammans med någon Är du kär i någon   -   ja, i rasmus. ÖVRIGT Vad är klockan: 19.36 piercing  -   tungan, naveln, ögonbrynet & öronen. Antal syskon  -   5 st, en bor hemma. Gillar du snö  -   jatack. Vad la du dina sista pengar på  -   cigg & godis tror jag, Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då  -  thailand lätt. Antal timmar sömn inatt  -   7 . Vem fick du sms av senast  -  oscar Vem ringde dig senast  -  mamma Vad såg du senast på TV  -   top model, gör fortfarande det. Önskar du att du bodde någon annanstans  -  ja. Dagens klädsel  -   jeans & spets tröja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0