Sommarlovet..snart över.

Jaha, slutet på sommarlovet för mig då.. :(
Typ alla jag känner har redan börjat, dom flesta började idag. Själv börjar man
på torsdag, otaggad som fan!
Ni som undrar så ska jag börja i Skärgårdsgymnasiet i åkersberga, linje, hudvård!
Kommer typ känna 2 personer i min klass.. Ina & Felicia så något bra är de
iallafall..hehe.
Imorrn ska jag typ färga håret och fixa hårförlängning, hann inte med det
förut i veckan, glömde totalt bort tider och sånt.
Jaha, Juste nu när skolan börjar så kommer de bli bättre uppdatering. 
kommer säkert komma hem efter skolan så ah, datorn lär väll bli min bästavän,
men glöm uppdatering på helgerna, haha kanske lite mobilbloggning inget mer.
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0