4 december 2011.

MAAAAAGAD, 10 DAGAR KVAR TILLS JAG FYLLER ÅR !!
samma sak gäller min pojkvän, den jäveln åker till fucking värmen om 10 dagar..på min födelsedag!!! slyna.

Jaja, sitter hemma, sov hos killen inatt så ja,jag har bara chillat hemma. Rätt lugn helg, typ (?) 
lite bakis sådär på lördagen men överlevde! (; caaatcching. 
Iallafall.. musik på g och väntar på att filmen ska bli klar, seeeeg nedladdning.. jaja.. skolan imorrn då,
eller nej, johanna ska göra teoriprovet imorrn (körkort ja! era fucktards) så jag ska med henne in till stan! :D
Haha, visst är jag lite buuusig iallafall? jarrå!
Vi ska ha det så fiiiiint så, jaja Puuuuuuuuuuuuss!

här får ni en bild på mig och vanessa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0