Random saker om mig..

Vilken färg har dina skor? - svarta
Hur många sms har du skickat med din telefon? - dom här 5 månaderna 11 565
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - anton
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - pappa, mamma, pamela, vanessa, emmelie, dolt,
något annat nummer, mathilda
Vilka namn finns i din smsinkorg? - ehm..mest älskling iaf (:
Vem kysste du senast? - min pojkvän
Vem kramade du senast? - min pojkvän
När såg du din bästavän senast? - idag
Din favoritfilm? - hm..ingen speciell
Din favoritlåt? - ingen speciell, gillar ganska mkt
Bär du på en stor hemlighet just nu? - ja.
När vaknade du imorse? - kvart i elva
Gillar du hästar? - jaa
Har du ett turnummer? Vilket? - har inget,
Vem hade du velat träffa just nu? - killen min
Vilket är det bästa året hittils? -2004-2006, alltid.
Är du kär? - ja
När drack du alkohol senast? - hm, typ nån vecka sen
Är du en rökare? - ja,
Föredrar du snus eller rökning? - rökning..
Vad heter du i mellannamn? - jadu,
Har du en blogg? - ja, http://steffus.blogg.se
Vilken klass går du i? - 9an
Är du oskuld? - nej
Ditt favoritband? - har inget typ
Din favoritartist? - venne, många
Thåström eller Håkan Hellström? - vet inte vem thåström är så håkan
Göteborg eller Stockholm? - stockholm i mitt hjärta.
Vars bor du? - stockholm
Vars vill du bo? - utomlands typ
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - loca - shakira
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - raise youre glass - pink
Vem skrev åt dig på msn senast? - nicolina bebis
Vem skrev du senast sms med? - älskling
Vem ringde dig senast? - min pappa
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - en bild på ett blåmärke
Blind eller döv? - döv, eller vet inte..sjävmord.
Har du MVG i något? Isåfall vad? - nej, men påväg när det gäller spanskan.
Hur gammal tror du att du kommer bli? - vet inte, tror inte över 90 iaf.
Vad vill du jobba/jobbar som? - jag vill jobba som frisör/stylist.
Var är dina syskon just nu? min lillasyster i sitt rum & dom 4 andra, antar i deras hus..eller ngt
Senasta kändisen du såg? - oj, kommer inte ihåg..
Favoritkändis? - har ingen
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - typ förra veckan
Har du piercingar? Isåfall, vars? - naveln, tungan, ögonbrynet
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - my heart will go on
När grät du senast? - idag..kollade på film med älskling..titanic..
Är du vig? - haha nja..nä typ inte
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - haha sötnos :) allt för dig älskling <33 - till min kille
Använder du hårspray? - yes i do.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - för tillfället, ha ett förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ja.. sorry grabbar.
Uppsatt hår eller hängande? - hängande med volym!
Vill du gifta dig i framtiden? - kanske, vet inte än.
Vilken vän vet mest om dig? - oj, ingen vet speciellt mycket om mig..men jag tror lillan..
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - ja, några stycken
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - nicky tror jag
Vad stod det i din senaste händelse? - cathrin & dennis och 10 andra gillar din status
Vill du bli modell? - skulle inte tacka nej direkt.
Din bästa tjejkompis? - lillan schaffert
Bästa killkompis? - johan hakala.
Vad var det senaste du installerade på din dator? - picasa i think,
Vem är den perversaste person du känner? oj, *nämner inga namn*
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? killar - håret & kläderna + ansiktet 
Favoritdryck? - fanta exotic
Favoritdryck innehållandes alkohol? - ååh, fanta med vodka, baaacaaaardiie breezzzeeee
Senaste CD-skivan du köpte? - det va typ för fem år sen, kommer inte ens ihåg
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - nope, ingen planch
Vad ska du göra i sommar? - grönan, vännerna & sånt :)
Har du haft oskyddat sex? - -
Hur många har du strulat med på en kväll? - jadu..mindre än 20 mer än 5
Har du rökt på/knarkat? - aldrig i mitt liv.
Hur ofta festar du? - när det finns fest.
Favoritskådespelare? - vet inte,
Favoritkomiker? - vet inte,
Klänning eller kjol? - inget av dem.
Har du varit med på TV? - ja! :D
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - venne men antingen 3an, 5an eller 6an
Snyggaste kändisen? - ååååh det finns en heldel!
Vart vill du resa innan du dör? - många ställen..

Kommentarer
Postat av: Lillan - MODEBLOGG

samma här babe! :D <3

2011-02-07 20:07:34
URL: http://www.trashbylillan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0