Bloggar för Rebeccas skull.

Rebecca ville att jag skulle blogga så nu gör jag det.

Sitter och snackar i telefon med älskling, har gjort det ett bra tag nu.
Jaha, imorrn så orkar jag inte vara hemma, tråkigt så jag drar till skolan,
där har jag iallafall någon att vara med. Tror att vi skulle ner till norrberget
imorrn också och kolla på någon film som va 4 timmar lång..måste köpa godis
eller ngt till det..även fast man inte får, fan vad jag är busig..fast nä :)
Har inte så mycket mer att säga, går upp vid halv 7 tiden imorrn så jag får tid
på att fixa mig ordentligt och så, och blogga såklart..allt för mina kära läsare.
Pussar !



ååh älskar svart hååår !


Kommentarer
Postat av: Rebecca'

kunde inte kommentera igår, så kommenterar nu ;)

du måste fan blogga hela tiden.älskardinblogg, så som jag älskar dig också! :D <3

2011-01-13 17:53:57
URL: http://sheup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0