För att ni ska förstå...

Jag är så otroligt less över att folk ska klaga på min blogg, sitta och kommentera
med ett anonymt namn och skriva en massa saker, tror ni helt seriöst att jag tar åt mig
av det ni säger ? nej inte ett skit och det trodde jag att ni redan hade förstått.
Det finns jätte söta bloggläsare som verkligen är supersöta mot mig, men ni andra,
ni är idioter, helt seriöst. Det är min blogg och jag skriver vad fan jag vill, om ni nu
hatar min blogg så jävla mycket, varför fortsätter ni att kommentera varenda jävla dag,
det betyder att ni går in på min blogg och bläddrar ner...läser mina texter och skriver
en kommentar. Och sen det här med att ni kommenterar anonymt..vafan, kan ni inte stå
för det ni säger ? ett ord, patetiskt.

Iallafall, min blogg och från och med idag så ska jag börja ta tag i mitt liv, jag har mått dåligt,
mitt liv är skit men jag visar det inte på bloggen, pga att jag har släkt som läser min blogg,
men det orkar jag inte bry mig om just nu. Så, jag ska börja berätta allt i bloggen för att sedan
när jag blir äldre och har ordnat upp mitt liv kan söka upp min blogg och läsa och förstå hur
mycket jag har förändrats, för en förändring ska det fan bli. Jag skrattar och jag ler men ingen
förstår att jag inombords bara vill sjunka under marken..jag mår så jävla dåligt.
Ingen i min familj vet om det här för att jag inte vill att dom ska påverkas, jag vet att det är
dålig stil, men det känns bättre att dom inte vet något, pga kontakten jag har med mina
föräldrar. Den är överhuvudtaget inte ens bra, inte någonstans. Men det är inte det jag hade
tänkt att snacka om just nu. Det jag vill att ni ska fatta, ni bloggläsare är att

Det är min blogg och jag skriver vad fan jag vill, antingen fortsätter du att läsa
eller så drar du bara..så svårt är det inte.


Kommentarer
Postat av: Rebecca'

finns till 100 %, fast du kanske inte litar på mig. så betyder du och hur mycket jag än får av dig kommer jag alltid stöta dig ! <3

2011-01-10 00:13:08
URL: http://sheup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0