FRÅN 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: ja det tror jag, kommer bara inte ihåg :S
2. Höll du några av dina nyårslöften?: haha nej
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nope,
4. Dog någon som stod dig nära? tror inte det
5. Vilka länder besökte du?: spanien
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? det finns mkt jag vill ha år 2011.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 22/7
8. Vad var din största framgång 2010? ehm..vart en bättre människa..jag tror jag vart det ? XD
9. Största misstaget?: lyssnade för mkt på andra
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: sjuk va jag några gånger faktiskt, men inte allvarligt.
11. Bästa köpet?: ehm..bra fråga, det finns ganska mkt..
12. Vad spenderade du mest pengar på?: kläder, och annat skit..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: massviss med saker
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?:  Mohombi - bumpy ride typ,
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: jag mådde sämre 2010.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: oj, det finns lite saker..tex, pluggat mer i skolan ?
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: jag borde inte ha skolkat så mycket..ångrar som fan.
18. Hur tillbringar du julen?: äh, julen år 2010 va i spanien med några i min släkt..
19. Blev du kär i år?: yes, en person, min pojkvän som jag har nu.
20. Favoritprogram på TV?: Desperata hemmafruar
21. Bästa boken du läste i år?: läser inte
22. Största musikaliska upptäckten?: justin bieber..eller det va iår va? jo det va det.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: yes, Iphone 4
25. Något du önskade dig men inte fick?: oj jag önskar mig mkt ?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: jag va med kompisar :D
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: förstår inte (?) hehe..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: Klädstil eller beteende?
29. Vad fick dig att må bra?: min pojkvän, mina vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: vadå mest sugen på ?
31. Vad var ditt motto 2010?: ta dagen som den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0