Fredag - Söndag

Eftersom det va så himla dålig uppdatering i helgen så ska jag berätta
vad jag gjorde..

Fredag : Först träffade jag rasmus vid bussen och vi gick mot engelska skolan
och mötte ida & vanessa där, vi drog till täby och gick runt där och träffade
annat folk också..kul. Sen runt..ehm nångång så drog jag och vanessa till brottby
och hade det trevligt, träffade lite annat folk där också, härligt.
Vi drog mot vaxholm vid tio tiden eller ngt sånt, va hemma i vaxholm runt elva och
vanessas pappa åkte till statoil för att vi ville köpa lite smått till kvällen så vi köpte
lite choklad, chips & kakor ;) goott! Sen sov jag hos henne och vi somnade runt 3 tiden.
Tidigt för mig och vanessa, men vi va ganska trötta.. hehe (a) lyckad fredag iaf!

Lördag : 6 månader för mig och ralle och 1 år för mig, saga & tova.
Spenderade dagen på haket för att träffa tova & ralle, saga va på middag med familjen
så hon kunde inte träffas (tråkigt). Men jag hade iallafall kul med dom två, sen sov
jag hemma hos älsklingen (ralle) och typ..vi kollade på film "paranormal activity" eller hur
fan nu det stavas, och den va cp läskig..men jag hade älskling som höll om mig (a)
Hahha iallafall, jag hade roligt (;

Söndag : Va på haket och tog bussen hem vid halv 9, va hemma runt halv 10 tiden.
Fixade lite saker, dampade sönder på min morsa och lite annat.

Inte för att jag tror att ni kommer läsa det där men bara så att ni vet ^^
Pussar !


Kommentarer
Postat av: Stephanie

sv: hihi :) det är bra, lite mycket i skolan bara , själv då? (:

2011-01-24 14:07:21
URL: http://stephaniemartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0