Fucking snö.

Kom hem för en liten stund sen, har suttit i fucking trafik med bussen,
för mkt snö och is så bussen kunde knappt bromsa och när den väl bromsade
så gick den inte att starta. Visst snö är okej, men fuck heller såhär mycket.

Iallafall, anledningen till att jag inte bloggade igår va för att jag drog till brottby
för att träffa massa söta människor, alltså saga, tiffa, nicky, niklas, älskling, dennis & philip :)
Från början va jag i täby med Rasmus ett tag, sen träffade jag vanessa, louise & emmie,
treeevligt, men rasmus mulade mig -.- men jag mulade tillbaks :D haha, aja, sen vart
det lite mulningar i brottby också.. haha fail jag och tiffa, haha först skulle typ tiffa fälla mig
och mula mig men jag tar tag i henne så hon flyger över mig typ, haha sen ramlade båda och ah,
hon vart mulad av dennis & jag av nicky..dom tryckte ner våra ansikten ner i snön
vi kunde fan inte andas, ;O läskigt. Iallafall, sov hos min älskling sen & där vart det myyys ;)
Skulle egentligen sova hos han idag också, men sl förstör mkt.. fuck them.
Men imorrn ska jag träffa han! :D
haha, nu fick ni lite mycket text..men jag tvingar er inte att läsa ;) det handlar bara
om igår & lite idag ;D om ni nu undrade varför jag inte hade bloggat.

haha niklas tog någon jävla random bild på mig xd haha kul, eller... ? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0