HAHA FYFAN.

Det finns en skola i vaxholm som heter pålsundskolan och den skolan har
fått mögel så alla "småbarn" måste flytta över till min skola och då måste vi
asso några årskurser byta till en annan skola som heter norrbergskolan och
den skolan suger kuk. okej, jag har inte gått där men ni som bor i vaxholm
vet hur den skolan är.. fyfan vad äckligt. hatar den jävla fitt skolan, fyyyfan!
åååh jag får flipp, vafan mögel ? småbarn till våran skola ? och vi måste byta
skola till en ännu sämre ? rena helvetet.

pålsundsskolan:


min skola, söderfjärd :


äckel skolan, norrberget :


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg :D Men en fråga, kan du länka alla dom "små"bloggarna du läser? Och säg gärna vilken du gillar bäst!!! Skulle vara bra om du kunde svara i ett inlägg!

2011-01-13 20:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0