snabb uppdatering.

Sitter hemma och lyssnar på musik, om en liten stund ska pappa skjutsa mig
till ett ställe och jag ska köpa lite saker sen drar jag till brottby för att träffa mina
brudar och min kille såklart. Sover hos killen efteråt, kommer hem på söndag
tror jag det va. Jaha, kanske blir uppdatering hemma hos han..tror inte det (;
men ni klarar er utan uppdatering på min blogg i typ några dagar, eller ? ;D klart ni inte gör...(a)
aja, Pussar !

till er som har mitt nummer, nås på luren..
till er som inte har mitt nummer, det va synd.. :)


Kommentarer
Postat av: Tillenius

Nej, Steffie vi kmr inte klara oss!!! Vi kmr dööööööö.....:(

2011-01-07 17:30:10
URL: http://mondoblog.se/tillenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0