Nu är min blogg klarfixad.

Och tack till söta linn som gjorde den!

Jaha, längesen jag uppdatera men nu är det dags.
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja om jag ska berätta hur typ sommarlovet har vart hittils,
för det har vart helt jävla galet med massa fina människor, kärlek till dom.
Jag har ju flyttat in hos lillan eller hur man nu ska säga så jag har inte tillgång till någon dator
så mycket..men jag ska försöka göra mitt bästa.
Imorrn blir det födelsedags kalas hos en kompis, och jäääävlar vad najs det ska bli!
Ni anar inte, haha..ni har inte gått igenom samma saker som mig så tysta! (:
Men jag uppdaterar snart igen, Pussar!

här bjuder jag på en jätte gammal bild, över ett år gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0