Dag 1 - 15 fakta om mig själv + bild.



- Jag fyller 16 iår.
- Jag lever inte utan min mobil.
- Jag plattar håret 2 ggr/dagen.
- Jag har väldigt stora problem i mitt liv.
- Folk kan se mig som en "bitch" för kaxigheten och sånt skit.
- Jag faller inte enkelt för killar, bara utseendet.
- Förr flyttade jag ganska ofta ( min pappa reste runt)
så jag har bott lite överallt.
- Jag är kort, 1.56
- Jag är sämst betyg i skolan, ångrar allt jag gjort.
- Jag har piercingar, tungan, naveln, ögonbrynet.
- Jag har fobi för fötter. 
- Jag är väldigt kräsen av mig när det gäller mat.
- - Jag har några polisanmälningar på mig.
- Se mig inte som en förebild, det vore ett misstag.


Kommentarer
Postat av: Rebecca'

synd att du är min förrebild åd ;o

2011-03-31 12:30:43
URL: http://sheup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0