Nu ska jag förklara.

Det är några stycken som inte förstår.
Jag och min familj "bor" hemma hos vanessa och till på lördag-söndag.
Vanessas mamma och pappa är i spanien och vanessa bor hemma hos
hennes syster så vi bor här ett litet tag slipper vi åka så tidigt från
jakobsberg (där jag annars bor nu) till skolan. Känns mycket bättre
att vara i vaxholm nu också, dessutom har jag kompisar här xd
Nu förstår ni!

Godmorgon på er, sitter med datan i knät och ska snart börja vandra
mot skolan, måste köpa nytt busskort också för att mitt gick ut igår,
men iallafall. Fredag den 13e idag dåra, hoppas ingenting dåligt
händer mig..ganska omöjligt, något kommer hända iaf :s
Idag sover jag hos tova och imorrn blir det grönalund med
saga, tova, niklas, ralle & anton, väldigt trevligt! :)
Ska köpa guldkort också, så ja.. tycker det känns som om det är värt det.

Nej, men nu ska jag börja vandra mot ica & sedan tar jag bussen till skolan! :)
Dålig uppdatering idag, Pussar!

Fan vilken gammal bild! hahahhahahahhahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0