Sitter i skolan.

Sitter i skolan och är typ ganska glad..jag hade nyss nationella i engelska och ja,
min lärare sa att jag och cornelia är på en lite högre nivå än dom andra :) *glaaaaad*
Jag försöker verkligen i skolan just nu, allt i sista minuten..men vafan, det är värt
ett försök. Jag gör det för att jag inte kom in på mina gymnasium som jag sökte till
så jag ska försöka ändra mina betyg och söka igen.. för jag vill verkligen komma in
på John Bauer... fuck också, jaja..vi får se hur slutbetygen ser ut.. :O

Efter skolan blir det att träffa min pojkvän, sover hos han ikväll också. Pussar!

Bild från Spanien 2010-2011.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför var du på polisförhör förut? :)

2011-05-04 20:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0