Update: Skolan.

Sitter i skolan nu men mathilda & elise, haha mathilda som är som en liten..partypingla!
hahaha, nej men seriöst nu. Jag bloggade inte speciellt mycket igår, men efter att jag skrev
sista inlägget så hoppade jag in i badet och bara tog det lungt, lyssnade på musik, tänkte,
hade ansiktsmask och rakade benen osv..superskönt!
Idag drar jag hem till rasmus och sover där hela helgen, men en sak va riktigt dumt av mig
att göra, jag glömde mitt smink hemma..inte alls likt mig! :O jaja, Pussar!
Egentligen va det meningen att jag skulle ha en bild på en stubin..men jag hittade ingen :(
hahahha ni fattar inte mathildas humor..ingen som gör faktiskt.. xd


jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0