26 oktober 2011.

Fööööörlåt för universums sämsta uppdatering. Men jag har inte orkat mobilblogga på sistone för jag har vart rätt upptagen, både med skola & vänner, hahha förlåt men det kommer före bloggen (;
Iallafall, från och med idag så får ni bättre uppdatering.
Jaha, onsdag idag dåra och jag har inte gjort speciellt mycket, typ bara chillat i täby centrum med ellinor & emelie, hahah letade lite kläder och hitta lite granna, så ska be mamma om pengar & handla lite imorrn! :)

Torsdag imorgon och jag slutar 10.45 kommer inte ihåg va det va för något, men klagar inte, haha :)
Jaja, vi hörs. Pussar!

HAHAHAA VAD ÄCKLIG BILD PÅ MIG OCH ELISE I TYP 7AN TROR JAG!
HAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0