τόσο χαρακτηριστική

Så himla typiskt..jag hittade kameran och vart superglad för det betyder att jag kan ta outfit bilder och så..
men ja, vart fan ligger usb sladden ? den är helt försvunnen..fml, ibland hatar jag fan mitt liv. 
Jaja, igår fredag så satt jag och vanessa och kolla film men tröttnade på det rätt fort så vi drog ut för att köpa glass och träffade några ute ist :) chillade med dom ett tag..orkade inte göra massa skit, jag va skit trött & det va skit kallt ute.. Idag lördag så får jag se vad jag gör, ska nog träffa älsklingen ett tag, annars får jag se vad som händer här.
Vi kanske hörs senare, Pussar! 

En bild som togs när jag va ljushårig, hade kort hår & min kära mobil..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0