It was friday.

Sitter hemma med vanessa och kollar på tv, börjar bli trött plus att jag är sjuk så borde nog gå och lägga mig. Idag fredag så har jag inte gjort så mkt, va först med Linus, Lucas & Rickard och när dom drog så drog jag och Vanessa hem, eller först så stog vi utanför Statoil och typ sega..orkade inte åka till Tyresö vilket va tänkt från början, men iallafall, vi stog ute och vänta på isak & Douglas men dom va så sega så vi drog hem och sen kom Kevin Douglas & isak, hahah för typ en halvtimme sen..ja..min roliga fredag ^^ hahah va tvungen att säga allt i detalj också.. Haha men jaha, vad har ni gjort idag? :D Pussar!

Här får ni en bild som jag tog på mig när vi satt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0