Fredag-Söndag.

Om någon tycker det känns konstigt när jag tänker skriva styckat va full eller är skotskors eller något sånt så sluta läs min blogg då, jag berättar ju bara? Haters gonna hate.

Fredags: sov hemma hos Hampus, träffade två andra och sen kollade vi bara på film och hade de trevligt haha.

Lördags: festade, åkte först till Stureplan för att träffa setto plus typ 50 andra (skojar inte) sen skulle vi dra oss mot en fest men det sket sig så ringde Niklas, mötte honom och drog på fest i ormsta, asnajs! Räddade min kväll total, vart skitfull så kommer inte ihåg natten och kan inte berätta något, sorry.

Söndag: mådde som man förtjänar, lätt värt kan vi säga! Åt donken med mina två älsklingar som jag tillbringade lördag med (Ines & Cornelia) och sen chillade jag bara hemma. Vi hörs puuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0