Det har vart knas.

Det har inte funkat att mobilblogga sen senaste inlägget imorse..något har vart fel på blogg.se men jaja,
ska försöka mobilblogga sen igen och kolla om de funkar. Annars då, shoppade loss på ikea i 4 timmar, 
köpte massa roliga saker haha nej men saker jag ville ha och nu ska jag sätta mig och klicka hem lite annat,
ni vet större saker, som en större spegel, en garderob, kanske ett skrivbord?! haha men det är naaajs. 
Imorrn är det fredag, feeest, hahahha aaahrå! Vi hörs imorrn, PUSS!

jag just nu.


Kommentarer
Postat av: sandra

Va gärna med på min blogg och tävla om ett snyggt halsband! kramisar.

2012-01-28 15:08:58
URL: http://www.sandrabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0